Uw hulpverleners altijd standby met de BHV App
De BHV App maakt het mogelijk de aanwezigheid te registreren, te alarmeren en communiceren. Hierdoor worden ouderwetse portofoons, aanwezigheidsboren en WhatsApp groepen overbodig.
Onze BHV App combineert de verschillende functies rondom bedrijfshulpverlening in één systeem met een app op de smartphone. Via de app kun je alarmeringen verzenden, onderling communiceren en heb je inzicht in de aanwezige BHV’ers. Inmiddels heeft de app al ruim 4.000 gebruikers. De bedrijven variëren van klein tot groot; met één locatie of diverse locaties verspreid door het hele land.
De Standby BHV App zorgt voor:
✅ Realtime inzicht in de aanwezigheid en beschikbaarheid van uw interne hulpverleningsorganisatie dankzij de beschikbaarheids- en aanwezigheidsregistratie;
✅ Alarmen versturen en ontvangen via app, alarmknop of webapplicatie;
✅ Directe communicatie met hulpverleners.
Bedrijven die gebruikmaken van de Standby BHV app en bij ons BHV trainingen volgen, kunnen het gebruik van de app in de training laten integreren. Hiermee komt de training nog dichter bij de dagelijkse praktijk.
Meer informatie over de Standby BHV app vindt u hier.
Of neem contact met ons op via 088 61 61 400 of info@inprevo.nl